سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت موکاپات برقی, قیمت قهوه ساز دمی, قیمت فرنچ پرس در قهوه دارک

قیمت موکاپات برقی

قهوه جوش موکاپات برقی اصل :

قهوه جوش  موکاپات برقی نوعی اسپرسو ساز با کیفیت است که درحالی که شما مشغول کاری باشید و قهوه سرریز شود با ایمنی خودکار دستگاه خاموش می شود و شما می توانید قهوه را به مدت بیست دقیقه گرم نگه دارید.

موکاپات برقی دارای یک مخزن شفاف است و این امکان را در اختیار شما قرارمی دهد که کلیه روند دم کردن قهوه را کاملا مشاهده نمایید.

فیلترهای مخصوص برای تنظیم شدن به شما این امکان را می دهد تا مقدار قهوه خود را دم آوری کنید و براساس میل شخصی غلظت نوشیدنی را کم و زیاد کنید.

محفظه اب موکاپات برقی اسپرسو ساز دارای سوپاپ اطمینان ایتالیایی است وجنس مخزن ازلعاب نسوز با ضخامت مقاوم وبزرگ طراحی شده است.

از مزیت قهوه جوش موکاپات برقی تجهیز بودن به آرام ریز که قهوه فوم و کف دلنشین و مناسبی را روی نوشیدنی شما می سازد.

دارای یک پایه با جایگاه موکاپات است که برد سیستم برقی درآن قرار گرفته است.

همراه با پیمانه پنج گرمی.

این نوع قهوه جوش برای شما شش کاپ نوشیدنی فراهم می کند.

موکاپات برقی رومانتیک هوم

همانطور که در فوق توضیح دادیم، موکاپات برقی رومانتیک هوم دارای سه مخزن و سوپاپ امنیتی می باشد و در زمانی که آب سرریز شود دستگاه به علت دارا بودن سنسور به صورت اتوماتیک خاموش می شود و همچنین این موکاپ ها سه کاپ قهوه با طعمی ماندگار را برای شما آماده سرو می کند.

مخزن بالایی برای تهیه ی عصاره قهوه است و مخزن زیرین برای قرار گرفتن آب جوش و مخزن میانی برای قهوه خالص است.

در فروشگاه قهوه دارک بهترین مدل قهوه ساز ها همراه و کافی شاپ موجود می باشد.

 

قیمت قهوه ساز دمی

قهوه ساز دمی اصل :

به یکسری از قهوه ساز ها، قهوه سازهای نسل سوم یا دمی می گویند و این دستگاه کاملا راحت و ساده از نظر کارکرد می باشد.

از نظر طراحی بدنه بسیار زیبا و مورد تایید عوام قرار گرفته شده است که ظاهر باعث جذب طرفدار شده است.

زمانی که قهوه در حال دم کشیدن است بسیار خوش عطر و بو خواهد بود واین عطر سبب پیچیده شدن در محیط شما می شود و باعث تحریک کسانی که تمایل به نوشیدن ندارند، می شود.

قهوه ساز دمی دارای یک فیلترکاغذی مخصوص به خود است که پودر قهوه در هنگام عصاره گیری از این فیلترها عبور می کند، لازم به ذکر است که عزیزانی برای مشکلاتی از جمله بالا رفتن کلسترول خون بدنشان از نوشیدن قهوه پرهیز می کنند ولی با این قهوه ساز شما با خیال راحت قهوه را میل بفرمایید، چطور؟ اولا که خود قهوه سبب چربی سوزی می شود و دوما زمانی که در حال تهیه قهوه هستید فیلترهای کاغذی که در مسیر قهوه ساز دمی وجود دارند باعث می شود که روغن قهوه گرفته شود و قهوه ای بدون حتی یک قطره روغن میل بفرمایید.

درفروشگاه قهوه دارک تمامی قهوه های اصلی و دستگاه های قهوه ساز موجود می باشند.

نحوه استفاده از قهوه ساز های دمی

همانطورکه در پاراگراف های فوق توضیح دادیم هر دستگاه قهوه ساز با یکدیگر متفاوت عمل می کنند و شما حتما باید در زمانی که مشغول دم کردن قهوه هستید به دستورالعمل ها توجه کنید تا بتوانید بهترین نوشیدنی گرم و پرانرژی را برای خود و دوستانتان به ارمغان آورید.

نکات مهم و قابل توجهی را برای استفاده از قهوه ساز دمی را در زیر برای شما آورده ایم، از اینکه مطالعه بفرمایید حتما به ثمر نخواهد بود.

 

قیمت فرنچ پرس

قهوه ساز فرنچ پرس چیست؟

قهوه ساز  فرنچ پرس از بهترین و خاص ترین قهوه  سازهای موجود در بازار هست و کلاسیک‌ترین و مدرن ترین روش‌ برای تهیه ی یک قهوه لذیذ است که با آن قهوه‌ای خوش‌عطر با طعم اصیل را تجربه می‌کنید.

کار با آن کاملا ساده است و هرشخصی می تواند به راحتی برای خود و اطرافیان قهوه دم کند. قهوه ساز دمی فرنچ از دو بخش اصلی محفظه و اهرم فیلتر تشکیل شده است. دلایل متعددی از جمله کیفیت بالای قهوه دم شده و همچنین تازه نگه‌داشتن عطر و طعم واقعی قهوه سبب محبوبیت استفاده و فروش بالایی از قهوه سازفرنچ پرس را دو چندان کرده است.

برای دم کردن انواع دمنوش ها، چای و چای سبز هم کاربرد دارد، چون عمل انجام فیلترکردن تفاله ها را به خوبی انجام می دهد.

نحوه کار با فرنچ پرس

برای تهیه ی نوشیدنی گرم قهوه از نوع فرانسه حتما باید از آب جوش در دمای 92درجه سانتیگراد استفاده کنید و نباید آب سرد باشد.

به اندازه لازم و تعداد افراد قهوه فرانسه آماده کنید( درصورتی که آسیاب نیست حتما مناسب قهوه فرانسه آسیاب کنید).

مقداری آب جوش درون دستگاه ریخته و با کمی چرخاندن دستگاه و هم دما شدن آن با آب جوش، سپس آب را خالی کنید.

قهوه آسیاب شده را درون فرنچ پرس بریزید و آب جوش را در حالت دورانی درون فرنچ خالی نمایید.

حدود 30 تا60 ثانیه اجازه دهید تا قهوه و آب در هم دیگر حل شوند و سپس با قاشق مرباخوری یا پیمانه شروع به مخلوط کردن کنید.

حالا اهرم و صافی را داخل فرنچ قرار داده و درب را ببنید و به مدت پنج دقیقه در بالاترین نقطه اهرم را نگه دارید و سپس به آرامی به انتهای دستگاه فشار دهید و قهوه شما به همین سادگی آماده سرو شد.

 

 

آدرس

قائمشهر، محله 16 متری، خیابان 16 متری، طبقه همکف

تماس

موبایل: 01142225642

 02191693979