سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت قهوه ساز , قیمت اسپرسو ساز ,قیمت قهوه ترک ساز در قهوه دارک

قیمت قهوه ساز دستی

قهوه ساز دستی برای ورزشکاران بسیار مناسب است چون معمولا هر روزیک ساعت قبل از باشگاه از آن استفاده می کنند.

تهیه کردن قهوه با این نوع قهوه سازبسیارکار راحتی است و نیاز به اجاق گاز ندارد شما به راحتی می توانید طرز استفاده از این قهوه را یاد بگیرید.

قهوه ساز صنعتی

ازاین کالا بیشتر برای کافی شاپ ها یا سالن های ورزشی استفاده می شود که کار با آنها راحت نیست و نیاز به مهارت بالایی دارد.

این دستگاه برای کسانی که مصرف بالایی از قهوه دارند و روزانه حدود 20 شات قهوه استفاده می کنند مناسب است.

بهترین قهوه ساز خانگی

از سالیان دور و دراز تا به امروزمردم جهان از نوشیدنی های گرم از جمله قهوه بسیار استفاده می کنند و عده ای هم همیشه قبل از رفتن به محل کار یا ورزش یک شات یا کاپ قهوه سرو می کنند، که این سبب شادی و انرژی در بدن می شود.

برای تهیه نوشیدنی قهوه نیاز به وسیله یا همان لوازمی که مخصوص جوشیدن است، می باشد که در ادامه کامل تمام مدل و برند ها را برای شما مشتریان محترم توضیح میدهم.

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که می خواهید با هزینه کم نوشیدنی با کیفیت و خوش طعمی برای خود سرو کنید بهترین قهوه سازبرای شما قهوه جوش یا موکاپات است.

 

قیمت اسپرسو ساز

چه نوع اسپرسوساز های وجود دارد؟

ما دو نوع اسپرسوساز کلا در بازار موجود داریم که یک نوع توسط نیروی بخار و دیگری توسط پمپ کار می کنند که در ادامه به آن ها می پردازیم.

سیستم اسپرسو ساز مخصوص پمپ دستی: شما برای تهیه ی یک نوشیدنی گرم اسپرسو با این دستگاه، به وسیله یک اهرم دستی فشار را بر محتویات درون مخزن وارد می کنید.

اسپرسو ساز پمپی نیمه خودکار: شما ابتدا قهوه را آسیاب و در سایز مورد نظر درون مخزن و فیلتر این دستگاه می ریزید و سپس دکمه روشن را می زنید و منتظر تهیه ی اسپرسوی خود شوید.

دستگاه اسپرسو ساز پمپ برقی: شما پودر قهوه را درون این دستگاه ریخته و سپس استارت کار را می زنید و این سیستم پمپ برقی با فشار اسپرسوی شما را آماده می کند.

دستگاه اسپرسو ساز با پمپ خودکار: فکر کنم این دستگاه برای افرادی کاربردی می باشد که تمایل دارند بصورت اتوماتیک دستگاه اسپرسوساز برایشان اسپرسو را تهیه کند، یعنی چه؟ شما قهوه آسیاب شده را درون این دستگاه ریخته و دستگاه به صورت اتوماتیک روشن شده و اسپرسو را آماده می کند و سپس دستگاه خاموش می شود.جالبه نه؟

دستگاه اسپرسو ساز فوق پیشرفته پمپی: این دستگاه بی نهایت فوق العاده می باشد، چرا؟ چون شما هیچ زحمتی نمی کشید فقط قهوه آسیاب شده را درون محفظه دستگاه ریخته و به صورت اتوماتیک دستگاه عملیات پرس روی فیلتر را انجام می دهد و سپس روشن می شود و طبق زمان مورد نیاز فرایند تهیه اسپرسو را طی می کند و سپس خاموش می شود.

 

قیمت ترک ساز 

قهوه ترک ساز اصل :

ترک ساز نوعی قهوه ساز است که به قهوه ترک ساز معروف است ولی با قهوه ساز های دیگر کمی متفاوت تر عمل می کند که در ادامه توضیحات کامل را می نویسیم.

ترک ساز دارای سیستم امنیتی برای زمانی است که جلوگیری از سرریز شدن قهوه می کند، وقتی این دستگاه قهوه را برای شما آماده می نماید بصورت کاملا اتوماتیک دارای سنسور حسگر است که خاموش می شود و آلارام هشدار برای نوشیدن می کند،جالبه نه؟

شما همیشه دنبال بهترین برای درست کردن قهوه هستید و ما هم با این نظر موافق هستیم چون زمانی که اول صبح یا آخر وقت برای سرو کردن قهوه تایم قرار می دهید تمایل به نوشیدن بهترین نوع قهوه دم کرده، دارید و قهوه باید به آرامی دم بکشد که غلظت و عطر و طعم خود را در محیط پخش و در هنگام نوشیدن حس کنید سپس این قهوه ترک ساز را به شما معرفی می کنیم چون درحالی که پیشرفته و آنالیزگرهست در نهایت بهترین را به شما هدیه می دهد.

 

دستگاه های ترک ساز

در بازار چندین مدل دستگاه قهوه ساز موجود می باشد که در فروشگاه قهوه دارک تنوع زیادی ازاین کالا موجود است، اما کالای مورد نظر شما دو نوع هستند که دستی و برقی اتوماتیک در بازار بفروش می رسند و در صورت همراهی برا شما توضیح می دهیم.

 

قهوه ترک ساز اتوماتیک

این دستگاه ابتدا باید قهوه مخصوص به خودش را که درون سایت فروشکاهی قهوه دارک با بهترین برند و خوش عطرومزه موجود است، تهیه نمایید.

شما پس ازتهیه ی خود قهوه ترک از سایت حالا دستگاه قهوه ترک ساز را می آوریم و قهوه و آب را درون مخزن می ریزیم.

ترک سازبرای چهار تن قهوه به شما می دهد.

دستگاه را روشن می کنیم و سپس خود ترک ساز شروع به درست کردن قهوه یا همان دم کشیدن می کند.

آرامش دم کشیدن در این دستگاه را از طریق بوی و عطرش حس خواهید کرد.

دستگاه بصورت اتوماتیک بعد از دم شدن قهوه خاموش می شود.

اگرشما مشغول کاری هستید و یادتان رفته خود دستگاه برای شما هشدار می دهد.

 

آدرس

قائمشهر، محله 16 متری، خیابان 16 متری، طبقه همکف

تماس

موبایل: 01142225642

 02191693979