سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین قهوه جوش اصل و موکاپات برقی و روگازی اصل با کیفیت

 

تاریخچه قهوه جوش

قهوه جوش اصل

قهوه جوش یکی از لوازم کاربردی آشپز خانه است که برای آماده سازی قهوه به کار می رود. 

قهوه، از قدیمی ترین نوشیدنی های محبوب مردم جهان است، که با توجه به عطرو طعم و قیمت نسبتا مناسب طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده.

با توجه به قیمت بالای برخی از دستگاه های قهوه ساز ، اکثر مردم توانایی خرید این دستگاه ها را ندارند.

اما برای تهیه قهوه، با کیفیتی خوب و قیمتی مناسب روش های مختلفی وجود دارد که از این روش ها می توان به: سرو کردن قهوه با قهوه جوش، موکاپات و فرنچ پرس اشاره کرد.

حتما برای شما هم پیش آمده که بعد از یک روز سخت کاری وقتی به خانه برمی گردید هوس یک فنجان نوشیدنی داغ می کنید، در این صورت شما باید به دنبال راهی باشید که این نوشیدنی را سری و با طعمی لذیذ برای شما حاضر کند.

معمولا در مناطق مختلف، قهوه جوش، ایبریک نیز نامیده می شود.

قهوه جوش موکاپات برقی :

موکاپات برقی اصل

قهوه جوش موکاپات برقی نوعی اسپرسو ساز با کیفیت است که درحالی که شما مشغول کاری باشید و قهوه سرریز شود با ایمنی خودکار دستگاه خاموش می شود و شما می توانید قهوه را به مدت بیست دقیقه گرم نگه دارید.

موکاپات برقی دارای یک مخزن شفاف است و این امکان را در اختیار شما قرارمی دهد که کلیه روند دم کردن قهوه را کاملا مشاهده نمایید.

فیلترهای مخصوص برای تنظیم شدن به شما این امکان را می دهد تا مقدار قهوه خود را دم آوری کنید و براساس میل شخصی غلظت نوشیدنی را کم و زیاد کنید.

محفظه اب موکاپات برقی اسپرسو ساز دارای سوپاپ اطمینان ایتالیایی است وجنس مخزن ازلعاب نسوز با ضخامت مقاوم وبزرگ طراحی شده است

از مزیت قهوه جوش موکاپات برقی تجهیز بودن به آرام ریز که قهوه فوم و کف دلنشین و مناسبی را روی نوشیدنی شما می سازد.

دارای یک پایه با جایگاه موکاپات است که برد سیستم برقی درآن قرار گرفته است.

همراه با پیمانه پنج گرمی.

این نوع قهوه جوش برای شما شش کاپ نوشیدنی فراهم می کند.

علت خرابی موکاپات

استفاده بیش از اندازه از دستگاه و حرارت غیر استاندارد به کل دستگاه و همچنین تمیز نکردن فیلتریاسبد مخصوص قهوه موجب خراب شدن دستگاه و همچنین اورنگی دیگ بخار سوخته و فاسد می شود.

حتما هنگام شست وشو در جایی خشک قرار دهید تا کاملا خشک شود.

موکاپات برقی رومانتیک هوم

همانطور که در فوق توضیح دادیم، موکاپات برقی رومانتیک هوم دارای سه مخزن و سوپاپ امنیتی می باشد و در زمانی که آب سرریز شود دستگاه به علت دارا بودن سنسور به صورت اتوماتیک خاموش می شود و همچنین این موکاپ ها سه کاپ قهوه با طعمی ماندگار را برای شما آماده سرو می کند

مخزن بالایی برای تهیه ی عصاره قهوه است و مخزن زیرین برای قرار گرفتن آب جوش و مخزن میانی برای قهوه خالص است.

در فروشگاه قهوه دارک بهترین مدل قهوه ساز ها همراه و کافی شاپ موجود می باشد.

قهوه جوش موکاپات روگازی :

موکاپات روگازی اصل

نوع دیگری از قهوه ساز های موجود در بازار قهوه جوش موکاپات روگازی می باشد که شما می توانید با تهیه ی این محصول بدون شک بهترین نوشیدنی گرم را از عصاره قهوه تهیه و میل بفرمایید.

قهوه جوش موکاپات روگازی بسیار عالی و بدون هدررفتگی عصاره قهوه را از طریق بخار بوجودآمده از آب جوش موجود در مخزن در قوری فوقانی دستگاه ذخیره سازی می کند.

این دستگاه شباهت زیادی با اسپرسوساز دارد و اجزای سازنده موکاپات از یک مخزن قوری که در قسمت فوقانی دستگاه قرار دارد، یک محفظه توی یا پرتافیلتر مخصوص قرارگرفتن پودر قهوه اسپرسو است و دیگری مخزن آب یا دیگ بخار سوپاپ دار می باشد.

موکاپ روگازی سه کاپه است و شما می توانید به اندازه سه فنجان برای خود و دوستان قهوه اسپرسو تهیه کنید و سرو نمایید.

قیمت موکاپات روگازی ارزان

در بازارهرفروشگاه قیمت های مختلفی را به مشتریان خود ارائه می دهند ولی در فروشگاهی اینترنتی قهوه دارک اینگونه نیست و تمام هدف ما رضایت مشتریان می باشد و قیمت گذاری های سایت فروشگاهی ما بر اساس تعاونی می باشد و شما می توانید بهترین دستگاه های قهوه ساز را به همراه برترین قهوه های جهان با مناسب ترین قیمت تهیه و ثبت سفارش دهید.

 

ادرس : قائمشهر، محله 16 متری،خیابان 16 متری، طبقه همکف

موبایل : 09111292759

 01142225642

09111295159