سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین دستگاه قهوه فرانسه ساز و اسپرسوساز و ترک ساز و انواع قهوه

اسپرسوساز اصل

اسپرسو ساز یکی از پرطرفدار ترین روش های تهیه قهوه به حساب می آید که بعد از قهوه ترک قدیمی ترین روش سرو کردن قهوه می باشد.

درواقع بیش از 100 سال است که مردم برای تهیه نوشیدنی خود قهوه را با عبور فشار آب از پودر قهوه تهیه می کنند.

اسپرسو در سراسر جهان طرفداران بسیاری را به خود اختصلص داده است و در کشور ما نیز از اسپرسو به عنوان پرطرفدار ترین قهوه ای که بین عموم مردم محبوب است یاد می کنند.

در زمان قدیم و قبل از اینکه دستگاه هایی مانند اسپرسو ساز پا به عرضه ی ظهور بگذارند، نحوه ی سرو کردن قهوه در کافه ها به این صورت بود که کافه دار حجم زیادی قهوه دم می کرد و هرگاه مشتری از آن تقاضای قهوه کرد، قهوه را روی حرارت گذاشته تا داغ شود و سپس به مشتری تحویل می داد که این روش تهیه قهوه بسیار بی کیفیت بوده و بیشتر اوقات بیشتر از حد لازم جوشانده می شد و به همین دلیل قهوه با تفاله همراه بود.

آنها برای کاهش زمان م کردن قهوه باید درجه ی آسیاب را به نرم ترین حالت ممکن تبدیل می کردند چرا که سطح تماس آن با آب به حد اکثر خود می رسد و در این بخش پس از آن انحلال صوت می گیرد.

قهوه ترک ساز اصل :

ترک ساز نوعی قهوه ساز است که به قهوه ترک ساز معروف است ولی با قهوه ساز های دیگر کمی متفاوت تر عمل می کند که در ادامه توضیحات کامل را می نویسیم.

ترک ساز دارای سیستم امنیتی برای زمانی است که جلوگیری از سرریز شدن قهوه می کند، وقتی این دستگاه قهوه را برای شما آماده می نماید بصورت کاملا اتوماتیک دارای سنسور حسگر است که خاموش می شود و آلارام هشدار برای نوشیدن می کند،جالبه نه؟

شما همیشه دنبال بهترین برای درست کردن قهوه هستید و ما هم با این نظر موافق هستیم چون زمانی که اول صبح یا آخر وقت برای سرو کردن قهوه تایم قرار می دهید تمایل به نوشیدن بهترین نوع قهوه دم کرده، دارید و قهوه باید به آرامی دم بکشد که غلظت و عطر و طعم خود را در محیط پخش و در هنگام نوشیدن حس کنید سپس این قهوه ترک ساز را به شما معرفی می کنیم چون درحالی که پیشرفته و آنالیزگرهست در نهایت بهترین را به شما هدیه می دهد.

دستگاه های ترک ساز در بازار چندین مدل دستگاه قهوه ساز موجود می باشد که در فروشگاه قهوه دارک تنوع زیادی ازاین کالا موجود است، اما کالای مورد نظر شما دو نوع هستند که دستی و برقی اتوماتیک در بازار بفروش می رسند و در صورت همراهی برا شما توضیح می دهیم.

قهوه ساز دستی

در مقالات قبلی قهوه ساز دستی رو به نام جذوه یا مسی نام بردیم ولی این نوع قهوه ساز ترک دستی که جذوه نام دارد کمی متفاوت تر از قبلی ها عمل می کند و بصورت چهار کاپه شما می توانید نوشیدنی قهوه گرم ترک را میل بفرمایید.

یادآوری می کنیم که حتما برای جذوه قهوه ترک باید تهیه شود.

 

دستگاه قهوه فرانسه ساز اصل :

قهوه  فرانسه نوشیدنی نسبتا رقیقی است که بر خلاف قهوه اسپرسو که در فنجان هایی با حجم کم و کوچک سرو می شود، در فنجان ها و لیوان های بزرگ تهیه می شود.

کافئین قهوه فرانسه در حالت عادی و معمولی از اکثر نوشیدنی های گرم کمتر است به طوری که یک فنجان قهوه اسپرسو سه برابر یک لیوان قهوه فرانسه با همان سایز کافئین دارد اما به دلیل اینکه قهوه فرانسه در لیوان هایی با ابعاد بزرگ سرو می شود در مجموع کافئین آن از اسپرسو و بقیه نوشیدنی ها بیشتر می شود.

کافئین این نوع قهوه تا حد زیاد به نوع دانه های قهوه هم بستگی دارد و هرچه درصد روبوستا در یک بسته قهوه بیشتر باشد کافئین قهوه نیز بیشتر می شود.

قهوه فرانسه در کشور های آمریکا و اروپا از مخاطبان زیادی برخوردار است و آنها قهوه فرانسه را با نام قهوه چکه ای یا فیلتری می شناسند.

از ویژگی های قهوه فرانسه که باعث شده از طرفداران زیادی برخوردار باشد می توان به ویژگی های زیر اشاره کرد.

مصرف به اندازه باعث هوشیاری و جلوگیری از آلزایمر می شود.

حتما برای جلوگیری از دیابت و سرطان روزانه یک فنجان میل کیند.

یک سری پتاسیم و منیزیم موجود دراین نوشیدنی سبب لاغری و سوخت و ساز بدن می شود.

از دیگر خواص قهوه فرانسه میتوان به جلوگیری از ریزش مو اشاره کرد.

برای جلوگیری از نقرس بسیار مفید است.

استفاده از قهوه فرانسه برای افرادی که از ناحیه کبد دچارمشکل هستند، توصیه میشود.

قهوه فرانسه سرشار از آنتی اکسیدان هایی است که به راحتی جذب بدن میشوند و این امر باعث میشود که پس از نوشیدن این قهوه حس خوبی پیدا کنید.

همچنین افرادی که به بیماری پارکینسون مبتلا هستند استفاده از قهوه فرانسه برای آنها ضروری است.

 

ادرس : قائمشهر، محله 16 متری،خیابان 16 متری، طبقه همکف

موبایل : 09111292759

 01142225642

09111295159