سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت قهوه ترک , قهوه میکس, قهوه روبوستا در فروشگاه قهوه دارک

قیمت قهوه ترک در فروشگاه قهوه دارک

خرید دانه قهوه ترک اصل

اگر شما تصمیم به خرید قهوه ترک اصل دارید به دو نکته قابل توجه و مهم اهمیت دهید: نوع قهوه‌ای که آن را خریداری می‌کنید و نوع قهوه رُست شده

قهوه ترک گونه ای اصیل نیست یا مانند عربیکا و روبوستا ماهیت اصیل ندارد ولی به رسم تهیه و دم کشیدن قهوه با دستگاه قهوه‌جوش مخصوص این نوع قهوه گفته می‌شود.

یکی از روسوماتی که سابقه‌ی آن به ابتدای دوران آشنایی ترکان عثمانی با قهوه عربیکا و روبوستا در اوایل قرن شانزدهم میلادی می‌رسد. بنابراین قهوه ترک در حقیقت اشاره به قهوه‌ای دارد که مخصوص درست کردن این شیوه از دم کردن قهوه باشد.

حتما به نوع رست قهوه توجه داشته باشید چون یکی از مهمترین گزینه های برای خرید قهوه ترک اصل است. قهوه ترک اصلی باید در ذرات بسیار ریز آسیاب شده باشد.

برای رُست قهوه ترک معمولا رُست دارک مناسب است. اما رُست لایت و مدیوم نیز رایج است، نوع رُست کاملا سلیقه‌ای است چرا؟ چون به میزانی که رُست قهوه هرچه روشن‌تر باشد، مقدار کافئین موجود در آن هم بالاتر خواهد بود. در ضمن قهوه صد در صد عربیکا و همچنین قهوه روبوستا بهترین گزینه قهوه و مناسب درست کردن قهوه ترک است.

نقش قهوه ترک در ازدواج جوانان ترکیه

جالبه بدونید در کشور ترکیه قهوه ترک حتی در ازدواج جوانان نقش داره چطور؟ زمانی که پسری به خواستگاری دختری تشریف میبره به جای پذیرایی نوشیدنی چای از قهوه استفاده می کنند و دختر برای فنجان داماد به جای شکر برای شیرین کردن قهوه از نمک استفاده می کند و اگر پسر عکس العملی نشان نداد از نظر دختر این شخصیت مورد تایید است.

 

قیمت قهوه میکس در فروشگاه قهوه دارک

خرید دانه قهوه میکس اصل

دانه قهوه اورجینال یک میکس قهوه با کیفیت است که از فناوری منحصر به فرد بازیابی طعم استفاده می کند که فقط برای کسانی که از آن استفاده می کنند یک راز باقی می ماند.

 قهوه اصلی میکس از یک برشته متوسط ??استفاده می کند که طعم و عطر غنی مخلوط قهوه فوری را نشان می دهد. شادی و راحتی زندگی روزمره را با دانه قهوه میکس اصلی احساس کنید تا یک مخلوط موکای خوشمزه از قهوه فوری کره ای را بچشید.

 یک بسته از قهوه میکس اصل را با یک فنجان آب گرم مخلوط کنید تا یک فنجان قهوه فوری کره ای خوشمزه را شروع کنید. از زمان راه اندازی آن در سال 1980، ترکیبات قهوه رشد کرد و به یک برند شاخص در بازار قهوه فوری تبدیل شد.

 میکس، قهوه خوبی است که به شما امکان می دهد از طعم و عطر قهوه با کیفیت بالا و با اصالت لذت ببرید و قهوه میکس اصل به شما این امکان را می دهد که هر کجا که می روید، این کیفیت و اصالت را با خود به همراه داشته باشید.

ترکیباتموجود این نوع قهوه میکس: قهوه 14% (حداکثر اصل)، شکر، خامه غیر لبنی (شربت ذرت، روغن نباتی هیدروژنه، کازئین، فسفات دی پتاسیم، فسفات تری کلسیم)

طرز تهیه قهوه میکس :

حتما تا به حال هنگام نوشیدن قهوه با خود فکر میکنید که ای کاش این نوشیدنی اسیدیته کمتر، کافئین بیشتر یا کمی ترش تر بود، یا به خود بگویید که این قهوه یه چیزی کم داشت و کامل نبود.

برای حل کردن این موضوع فقط کافیه blend کردن دانه قهوه را بیاموزید.

قیمت قهوه روبوستا در فروشگاه قهوه دارک

خرید دانه قهوه روبوستا اصل

از آنجایی که روبوستا تولید آسان‌تر و ارزان‌تر است، این نوع قهوه را در سرتاسر جهان خواهید یافت. بزرگترین تولید کننده جهان ویتنام است، ویتنام هر سال حدود 29175 کیسه 60 کیلوگرمی روبوستا را به عنوان دانه های قهوه سبز تولید می کندپس از ویتنام برای تولید روبوستا، برزیل، اندونزی و اوگاندا قرار دارند.

قهوه های اصل مربوط به کشور هایی می باشد که برای شما داده ایم و برای خرید این دانه های قهوه حتما باید پرس و جو های زیادی انجام دهید که جهت راهنمایی بیشتر برای شما کاملا توضیح داده ایم.

دو قهوه روبوستای ما ماهرانه از اوگاندا تهیه می‌شوند، جایی که قهوه روبوستا قرن‌هاست در آنجا تولید می‌شود. اوگاندا به دلیل اینکه یکی از بهترین تولیدکنندگان قهوه با کیفیت بالا است، شهرت دارد و بسیاری از کشاورزان و برندهای آن به دلیل کیفیت برتر فنجان و طعم هایی که به بازار می آورند، شهرت بسیار خوبی به دست آورده اند.

یکی دیگر از دلایل خاص بودن تولید قهوه اوگاندا این است که اوگاندا یکی از معدود کشورهای جهان است که هنوز قهوه بومی تولید می کند (گیاهان آن به طور وحشی در مناطق نزدیک دریاچه خیره کننده ویکتوریا رشد می کنند).

خواص و ویژگی های قهوه روبوستا اصل

بهترین دارو برای بانوانی که به دنبال پوستی شفاف و لطیف هستند توصیه می شود، شما با مالیدن خمیری شکل قهوه به پوست و ایجاد اسکراب باعث می شود که پوستی شفاف و برازنده داشته باشید.

دانه های قهوه روبوستا دارای طعمی تلخ برای افرادی که عاشق این مزه هستند، می باشد.

میزان کافئین موجود درون دانه روبوستا 1.7 درصد تا چهار درصد متغیر است که این کافئین تقریبا دو برابر میزان کافئین قهوه عربیکا هست.

قیمت قهوه روبوستابه دلیل اینکه درختان آن در برابر آفات مقاوم ترهستند و به طور کلی شرایط نگهداری آن، راحت تر از اکثر نوشیدنی ها است کمتر است، که این موضوع هم یکی از دلایل طرفداران زیاد روبوستا در جهان واقع شده است.

روبوستا نسبت به قهوه عربیکا و دیگرنوشیدنی ها قند وچربی کمتری دارد.

عطر و بوی قهوه روبوستانسبت به دانه های قهوه عربیکا کمتر است.

قهوه روبوستا باعث افزایش انرژی و از بین بردن خواب آلودگی در افراد می شود.

 

 

آدرس

قائمشهر، محله 16 متری، خیابان 16 متری، طبقه همکف

 

تماس

موبایل: 01142225642

 02191693979