سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قهوه ترک اصل, قهوه فرانسه اصل, قهوه سبز اصل در قهوه دارک

خرید دانه قهوه ترک اصل

اگر شما تصمیم به خرید قهوه ترک اصل دارید به دو نکته قابل توجه و مهم اهمیت دهید: نوع قهوه‌ای که آن را خریداری می‌کنید و نوع قهوه رُست شده.

قهوه ترک گونه ای اصیل نیست یا مانند عربیکا و روبوستا ماهیت اصیل ندارد ولی به رسم تهیه و دم کشیدن قهوه با دستگاه قهوه‌جوش مخصوص این نوع قهوه گفته می‌شود.

یکی از روسوماتی که سابقه‌ی آن به ابتدای دوران آشنایی ترکان عثمانی با قهوه عربیکا و روبوستا در اوایل قرن شانزدهم میلادی می‌رسد. بنابراین قهوه ترک در حقیقت اشاره به قهوه‌ای دارد که مخصوص درست کردن این شیوه از دم کردن قهوه باشد.

حتما به نوع رست قهوه توجه داشته باشید چون یکی از مهمترین گزینه های برای خرید قهوه ترک اصل است. قهوه ترک اصلی باید در ذرات بسیار ریز آسیاب شده باشد.

برای رُست قهوه ترک معمولا رُست دارک مناسب است. اما رُست لایت و مدیوم نیز رایج است، نوع رُست کاملا سلیقه‌ای است چرا؟ چون به میزانی که رُست قهوه هرچه روشن‌تر باشد، مقدار کافئین موجود در آن هم بالاتر خواهد بود. در ضمن قهوه صد در صد عربیکا و همچنین قهوه روبوستا بهترین گزینه قهوه و مناسب درست کردن قهوه ترک است.

تاریخچه ی کوتاه در مورد قهوه ترک اصل :

امروز در مورد قهوه ترک و خواص این نوشیدنی بهمراه جزئیات میخواهم براتون توضیح بدم، پس کمتر از چهار دقیقه وقت شریفتونو در اختیار بنده قرار بدید.

دانه قهوه ترک از دانه های برشته شده ای هستند که توسط دستگاه های مربوطه آسیاب و به پودر تبدیل می شوند و در قهوه جوش که جذوه نام داره جوشیده و سپس در صورت تمایل با شکر و شکلات سرو می شود، نوش جان اگه دلتون خواست همین الان میتونید سفارش بدید.

 

خرید دانه قهوه فرانسه اصل

خرید دانه قهوه اصل فرانسه برای تهیه ی انواع اسپرسو با طعم و مزه و بوی بسیار عالی و مورد رضایت شما مشتریان فقط در سایت قهوه دارک موجود می باشد.

در فروشگاه قهوه دارک شما با خیالی امن و راحت می توانید انواع قهوه ها را تهیه کنید.

ما انواع قهوه های مربوط به فرانسه رابا بهترین ترکیبات تهیه و تست نموده ایم ولی بهترین گزینه را بعد از خروجی از تست برای شما در فروشگاه قرار داده ایم تا از تهیه و دم کردن یک قهوه ناب لذت ببرید.

قهوه فرانسه ی اصلی که از ما خریداری می کنیددارای ویژگی هایی از جمله: دانه قهوه های قوی و پر انرژی، از نظر رنگ دانه قهوه های فرانسه تیره تقریبا مایل به شیری است که از اسیدیته پایین و حس دهانی آبکی برخوردار است، اما کافئین بسیار بالایی را به شما می دهد.

ترکیبات موجود در قهوه فرانسه

این ترکیب مشخص از دانه‌های سرخ‌شده فرانسوی از آمریکای جنوبی و هند، برشته‌ای تیره است و قهوه‌ای عمیق و پرپشت با روکش خشک تولید می‌کند.

 با نمایش عطر و طعم شیرین و دودی که یادآور شیرین بیان، دانه وانیل و شکلات تلخ است، ترکیب فرانسوی روست ما به داشتن طعم اسپرسو نزدیک است، اما کمی نرم تر است.

 در واقع، برخی از مشتریان ترجیح می دهند از این دانه به عنوان اسپرسوی خود استفاده کنند چه به صورت گرم و چه سرد، قهوه روست فرانسوی ما مورد علاقه خواهد بود.

تاریخچه قهوه سبز اصل

 قهوه سبزچیست؟

دریک عبارت کوتاه دانه قهوه سبز را می توان قهوه ای بوداده نشده یا برشته نشده تعریف کرد.

دانه های قهوه برای دم آوری و سرو شدن باید کاملا پخته شوند یا به عبارت بهتر این دانه ها با توجه به نوشیدنی مورد نیازبه درجات مختلفی رست شده و پس از آن این دانه ها برای دم اوری باید آسیاب شوند.

اما وقتی حرف از قهوه سبزمی افتد، داستان این است که دانه قهوه رست نشده می باشد.

در این نوع قهوه که دانه خام و پخته نشده قهوه را برای تهیه و سرو کردن نوشیدنی آسیاب می کنند.

طریقه مصرف قهوه سبز برای لاغری شکم

چند سالی است که نوشیدن این قهوه دربین عموم مردم البته بیشتر افرادی که دارای اضافه وزن هستند رایج شده است، چون با این قهوه، قرص یا کپسول آن می توانید چربی های خودرا بسوزانید و کاهش وزن چشم گیری با این نوع قهوه داشته باشید.

نوشیدن این قهوه پس از سخنرانی دکتری معروف رایج پیدا کرد و افراد پس از آن از فاید این نوشیدنی برای لاغری پی بردند.

عمومی که اضافه وزن دارند همیشه می خواهند راهی پیدا کنند که باعث کم کردن وزن آنها شود و به همین علت به نوشیدنی قهوه سبز روی آوردند.

دلیل لاغری با قهوه سبز وجود مقدارزیادی کلروژنیک اسید دراین نوع قهوه می باشد البته این ترکیب به نام آنتی اکسیدان شناخته می شود.

 

آدرس

قائمشهر، محله 16 متری، خیابان 16 متری، طبقه همکف

تماس

موبایل: 01142225642

 02191693979