سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت سایفون در فروشگاه انلاین قهوه دارک

قهوه ساز سایفون دمی  :

استفاده از سایفون دمی کار بسیار ساده ای است و تنها سعی کنید در آماده سازی قهوه خود با استفاده از سایفون برقی به همراه آسیاب دقت عمل کافی را داشته باشید تا در انتها یک قهوه خروجی عالی و بسیار خوشمزه و با کیفیت به دست آورید.

شما با استفاده از سایفون دمی به همراه آسیاب از مزایای بسیاری برخوردار می شوید که زیبایی و شیک شدن دکورمنزل یا کافی شاپ شما از جالب توجه ترین مزایای موجود در سایفون دمی به همراه آسیاب می باشد. از دیگر مزایای سایفون دمی به همراه آسیاب ، برقی بودن و همینطور راحتی کار در آماده سازی قهوه می باشد که سبب جذابیت دو چندان این دستگاه شده است. نکته جالب توجه دیگری که در دستگاه سایفون دمی به همراه آسیاب قرار دارد امکان مشاهده فرآیند آماده شدن قهوه می باشد که به لطف بدنه شیشه ای آن به راحتی میسر شده است و شما می توانید از مشاهده آن لذت کافی را ببرید.

 

قهوه ساز مدل سایفون اصل

طعم و عطر قهوه ای که با استفاده از قهوه ساز مدل سایفون دمی به همراه آسیاب آماده می شود بسیار عالی و لذیذ می باشد به گونه ای که با یک بار امتحان کردن آن دیگر به سراغ سایر روش های آماده سازی قهوه نمی روید. آسیابب موجود در سایفون دمی به شما این امکان را به شما می دهد تا دیگر نیازی به خریداری آسیاب به صورت جداگانه نداشته باشید و به اصطلاح با یک تیر دو نشان بزنید و بتوانید دانه های قهوه خود را با درجه ای مناسب آسیاب نمایید.

قیمت سایفون قهوه

قیمت انواع قهوه ساز های سایفون نسبت به مدل آنها متغیر می شود، برای مثال از انواع مختلف این دستگاه می توان به قهوه ساز سایفون 3 فنجان bengo، قهوه ساز سایفون مدل هریو تکنیکا دو فنجان و پنج فنجان، قهوه ساز هاریو سایفون مدل نی یو اشاره کرد که رده ی قیمتی این نوع از قهوه ساز های سایفون از 700هزار تومان شروع می شود و تا چیزی حدود یک میلیون و 400 هزار تومان ادامه دارد و شما می توانید برای ثبت سفارش محصول مورد نظر خود از انواع قهوه ساز ها، به سایت قهوه دارک مراجعه کرده و از کیفیت محصولتان با قیمتی مناسب لذت ببرید.

 

تاریخچه قهوه ساز سایفون

سایفون دمی یک دستگاه قهوه ساز بسیار زیبا و مدرن می باشد که از جنس بسیار با کیفیت و مرغوب شیشه مقاوم در برابر گرما و حرارت بالا ساخته شده است و در برابر حرارت ترک نمی خورد و نمی شکند و همچنان به کار خود ادامه می دهد. این سایفون دمی به همراه آسیاب به دلیل شیشه ای بودن این امکان را به شما می دهد تا تمامی فرایند آماده شدن قهوه را به صورت واضح و بسیار دل نشین از این قهوه ساز مشاهده فرمایید و از آن نهایت لذت را ببرید. سایفون ها که به وکیوم کافی میکر Vacuum coffee maker نیز مشهور هستند دارای تارخچه ای نه چندان قدیمی می باشند. سایفون دمی به همراه آسیاب، نسل سومی از قهوه ساز ها می باشند که با استفاده از نیروی خلاء اقدام به آماده سازی قهوه می کند. سایفون دمی به همراه آسیاب که به وکیوم کافی میکر نیز معروف است  دارای دو محفظه شیشه یکی در بالا و یکی در پایین می باشد که محفظه پایینی مخصوص پر کردن آب درون آن می باشد و این دو محفظه توسط یک لوله به یکدیگر متصل شده اند. دستگاه قهوه ساز سایفون یا وکیوم کافی میکر توسط لوف در برلین و در دهه 1830 کشف شد و  در سال 1840 فردی به نام مادام وسیو در فرانسه این دستگاه را ثبت اختراع کرد. از این دستگاه ها بیش از یک قرن در بسیاری از نقاط جهان استفاده شده است و امروزه به یکی از مدرن ترین و شیک ترین دستگاه های قهوه ساز تبدیل شده است.

 

خرید قهوه ساز سایفون

برای خرید انواع قهوه ساز ها از جمله قهوه سازسایفون که یکی از برترین قهوه ساز های موجود و مورد پسند مشتریان گرام است، با بهترین قیمت و کیفیتی فوق العاده قوی به صورت حضوری و غیر حضوری (آنلاین) از فروشگاه قهوه دارک تهیه نمایید.

قهوه ساز سایفون به علت دارا بودن مزایای بسیار، مدرن بودن و از طرفی موتور قرار گرفته در این قهوه ساز از هم رده های مشابه این دستگاه قوی تر می باشد و به همین علت توانسته از مخاطبان زیادی برخوردار باشد و توجه مشتریان بسیاری را به خود اختصاص بدهد.

 

طرز استفاده از قهوه ساز سایفون

برای درست کردن قهوه با استفاده از سایفون دمی به همراه آسیاب می بایست مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید تا قهوه ی نهایی مورد نظر شما نوشیدنی مرغوب با عطر و طعم عالیبه عمل بیاید.

در ابتدا می بایست هر مقدار از قهوه را که می خواهید ( میزان یک تا دو قاشق چای خوری معادل 20 گرم قهوه برای هر نفر کافی می باشد) را که با درجه ای مناسب آسیاب شده است را کنار نگه دارید.

حالا مخزن شیشیه ای پایینی را از آب بر می کنیم که به ازای هر نفر میزان یک فنجان آب کافی می باشد.

دستگاه سایفون دمی به همراه آسیاب زا به برق میزنیم و منتظر می مانیم تا آب به اندازه کافی گرم شود.

پس از آن تا حدی که آب به نقطه جوش برسد صبر کنید.

آب پس از اینکه به نقظه جوش رسید وارد محفضه بالایی می شود و تنها ممکن است تا مقدار کمی از آن در مخزن پایین باقی بماند.

دستگاه را خاموش کنید و قهوه آسیاب شده را داخل محفظه بالا بریزید و به خوبی تا زمانی که کامل حل شود به هم بزنید.

سپس دستگاه را دوباره روشن کنید و اجازه دهید تا فرایند آماده شدن قهوه طی شود و عصاره گرفته شده از قهوه به داخل محفظه پایینی بریزد.

 

پس ازآن قهوه آماده است و می توانید آن ها را داخل فنجان های مورد نظر خود سرو کنید و در صورت تمایل مقداری شکر نیز به آن اضافه نمایید و آن را نوش جان کنید.

 

منبع:  قیمت سایفون در فروشگاه انلاین قهوه دارک

آدرس :قائمشهر، محله 16 متری، خیابان 16 متری، طبقه همکف

 

موبایل: 01142225642 – 09391552759