سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت قهوه فوری, قیمت قهوه فوری گلد, قیمت قهوه فوری کلاسیک

قهوه همان قهوه فوری و نسکافه است؟
شاید برای شما پیش آمده است که تصور کرده باشید قهوه همان قهوه فوری است اما خیر اینطور نیست.
قهوه از عطر و بوی خالص خود را دارد ولی درصد همین طعم و عطر درپودرقهوه فوری ونسکافه کمتر است.
کافئین موجود در بعضی نسکافه ها پایین است چون جنس اولیه از قهوه روبوستا می باشد.
زمان دم آوری در قهوه ها از نسکافه ها بیشتر است و میزان غلظت هم طبیعتا افزایش پیدا می کند.
کافئین بیشتری در قهوه های آسیاب شده وجود دارد ولی در پودرقهوه های فوری این چنین نمی باشد.
زمانی که شما قهوه فوری را با آب داغ ترکیب کنید به سرعت دم می کشد ولی در قهوه های آسیاب شده زمان می برد
. پودرقهوه نسکافه فوری
پودر نسکافه فوری از عصاره ی خشک شده ی قهوه بوجود می آید و برای دم کشیدن همین عصاره پودر شده به نوشیدنی تبدیل می شود با غلظت نسبتا کمتری است.
شما برای تهیه ی این نوع قهوه می توانید به تمامی فروشگاه های سوپرمارکتی و قهوه فروشی ها مراجعه کنید و حتی می توانید از طریق سایت قهوه دارک بهترین نوع نسکافه را سفارش دهید.
قهوه فوری نسکافه مانند دیگرقهوه ها از کیفیت و عطر و مزه خوبی برخوردار است، چون اکثرافراد شاید فکر کنند که بخاطر بسته بندی ها و نوع قهوه، طعم خوبی نداشته باشد ولی اینگونه نیست و به شما توصیه می کنیم مصرف کنید و لذت ببرید.
قهوه ها کلا برند های زیادی دارند که بی شک کمتر فروشگاه هایی هستند که بدون دستخوردگی تحویل مشتری می دهند که به شما توصیه می کنیم هر نوع جنس اعم از قهوه و پودرقهوه تا دستگاه های قهوه جوش و قهوه ساز را از سایت قهوه دارک با بهترین قیمت و کیفیت تهیه کنید.
قیمت قهوه فوری گلد
قهوه فوری نسکافه گلد مقدار 100 گرم
اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که از طعم تلخ انواع نوشیدنی ها لذت می برید توصیه می کنم حتما از این قهوه استفاده کنید.
قیمت مقدار 100 گرمی این پودر قهوه حدودا از 80 هزار تومان شروع می شود و تا 200 هزار تومان ادامه دارد.
قهوه فوری نسکافه گلد مقدار 200 گرم
قیمت این قهوه از 140 هزار تومان شروع می شود و تا 280 هزار ادامه دارد و شما می توانید با مراجعه به سایت قهوه دارک با کیفیتی بسیار عالی و قیمتی مناسب محصول خود را سفارش دهید.
کالری قهوه فوری گلد
برای افرادی که وزن خود را کنترل می کنند، کالری غذا یا نوشیدنی مورد مصرفشان مهم است که تقریبا معیار اصلی هنگام تنظیم رژیم غذایی همین موضوع می باشد.
کالری هر 100 گرم آن معادل شش هزارو دویست کالری است و برای افرادی که به سلامت بدن خود اهمیت می دهند و در رژیم غذایی هستند بسیار مناسب است.
عوارض قهوه گلد چیست
قهوه فوری به طور کلی کافئین کمتری نسبت به اکثر قهوه ها دارد، به طوری که کافئین یک فنجان قهوه فوری حاوی یک قاشق چایی خوری پودر قهوه تقریبا حدود 30 تا 90 میلی گرم است.
کافئین زیاد درون برخی از نوشیدنی ها ممکن است باعث اظطراب، بی قراری، ناراحتی معده، اختلال در خواب و تپش قلب شود.
خواص قهوه مولتی کافه کلاسیک
در قرن یازدهم ابن سینا از قهوه به عنوان یک دارو استفاده می کرد که در واقع قهوه ها ویژگی های مثبت بسیار دارند.
ویژگی های قهوه مولتی کافه کلاسیک باعث کاهش و رفع خستگی و سبب بهبود عملکرد بدن می شود.
از دیگر ویژگی های قابل توجه و چشم گیر قهوه مولتی کافه کلاسیک می توان به ایجاد آرامش، دارای خاصیت نجات بخشی، ضد افسردگی، حاوی کافئین و آنتی اکسیدان، موجب افزایش تمرکز، مفید بودن گرد قهوه برای سوختگی، افزایش مقاومت ورزشکاران، ضد عفونی کننده جلوگیری از پوسیدگی دندان به دلیل دارا بودن ماده تاتن درون قهوه اشاره کرد.
قهوه مولتی کافه کلاسیک ویژگی دیگری از جمله زیبای را به همراه دارد به طوری که این نوشیدنی به پیشگیری از آکنه و بهداشت عمومی پوست کمک می کند.
همچنین می توانید از قهوه برای کرم و لایه بردار پوست استفاده کنید. PH اسیدی قهوه باعث بسته شدن منافذ پوست می شود و همانطور که گفتیم خواص آنتی اکسیدان های موجود درون این نوع قهوه کمک میکند که پوست شما لطیف تر، جذاب تر و جوان تر به نظر بیاید و شما می توانید برای خرید قهوه فوری کلاسیک با قیمتی مناسب به سایت قهوه دارک مراجعه کنید و از عطر محصول با کیفیت خود لذت ببرید.
آدرس
قائمشهر، محله 16 متری، خیابان 16 متری، طبقه همکف
تماس
موبایل: 01142225642
02191693979